Uutta asiakaspalvelussamme – tarkista lehtesi jakelun tilanne ja jätä jakelupalaute entistä helpommin ja nopeammin

Kirjautumalla Länsi-Savon asiakaspalvelusivustolle Mediatunnuksellasi voit nyt tarkistaa lehtesi jakelureitin tilanteen. Jos lehteä ei tullut, voit jättää palautteen samassa näkymässä saman tien. Palvelu toimii muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta kaikilla varhaisjakelualueillamme.

 

Jakelupalautteen jättäminen kirjautuneena

Kirjaudu Mediatunnuksellasi omien tilaustesi jakelupalautesivulle: Jakelupalaute

Ohjeet Mediatunnuksen luomiseen ja kirjautumiseen löydät täältä.

 

Jos lehden reitti on merkitty valmiiksi, mutta lehteä ei ole tullut, voit jättää jakelupalautteen samassa näkymässä heti.

Näkymä lomakkeella, kun jakelureitti on valmis ja jakelupalautteen voi tallentaa.

 

Jos lehden jakelureitti on vielä kesken, näet tästä ilmoituksen. Lehti on siis todennäköisesti vielä matkalla. Voit jättää mahdollisen jakelupalautteen sitten, kun reitti on merkitty valmiiksi.

 

Näkymä lomakkeella, kun jakelureitti on vielä kesken.

 

Jos et ole varma, onko palautteen antaminen mahdollista tällä lomakkeella, saat tiedon lomakkeen yhteydessä.
Esimerkiksi päiväjakelussa tai joillakin yksittäisillä varhaisjakelualueilla olevien lehtien osalta palvelu ei toistaiseksi ole käytössä.

Näkymä lomakkeella, kun lehden jakelureitin tiedot eivät ole lomakkeen löydettävissä.

 

Voit jättää jakelupalautteen edelleen myös ilman kirjautumista palautelomakkeemme kautta.

 

Tiedotetta päivitetty 8.4.2024: Ennen päivitystä palvelun kerrottiin toimivan ainoastaan Postin varhaisjakelussa olevien lehtien kohdalla. Sittemmin palvelu on laajentunut lähes kaikille varhaisjakelualueillemme. 

29.2.2024