Mikä Etukortti?

Länsiväylä digin tilaajana saat rahanarvoisia etuja!

Länsiväylä digin kestotilaajien Etukortilla voit hyödyntää Länsiväylä digin tarjoamat tilaajaedut.

Milloin olen oikeutettu tilaajan etuihin?

Mikäli sinulla on voimassa oleva Länsiväylä digin tilaus, olet oikeutettu tilaajaetuihimme. Tilaajana saat käyttöösi etukortin, jolla voit lunastaa etusi kumppaniyrityksissä. Sähköisissä asiointipalveluissa sinut tunnistetaan kestotilaajaksi, kun käytät Mediatunnustasi. Mikäli sinulla ei vielä ole Mediatunnusta, katso ohje tunnusten luomiseen tästä.

Mitä saan kestotilaajana?

Tilaajana voit hyödyntää etuasiakkuuttasi Etukortilla alueen tapahtumissa ja alueen liikkeissä. Tilaajana sinulla on myös mahdollisuus kokea elämyksiä, joita muuten ei ole tarjolla, esimerkiksi lukijamatkoilla.

Etukorttia voit hyödyntää myös kumppaniyrityksissämme, jotka tarjoavat kuukausittain tarjouksia ja muita rahanarvoisia etuja tuotteistaan ja palveluistaan. Tilaajana saat etuja myös lukuisista lehtiemme tilaus- ja ilmoitustuotteista.

Mikä on Etukortti-mobiilipalvelu?

Etukortti-mobiilipalvelu on Länsiväylä digin oma, vain tilaajille suunnattu monipuolinen palvelu. Etukortti-mobiilipalvelun avulla Etukortti kulkee aina puhelimessa mukanasi ja näet kätevästi kaikki voimassa olevat tilaajan edut ja voit lunastaa niitä.

Lataa Etukortti-mobiilipalvelu:

Etukortti-mobiilipalvelu toimii älypuhelimilla, ja palvelun saat käyttöösi, jos olet lehden tilaaja ja matkapuhelinnumerosi on tallennettu tilausjärjestelmäämme.

Tilaa Etukortti:

Lähetä tekstiviesti LÄVÄETU numeroon 13535(Normaali tekstiviestin hinta).
Saat paluuviestinä linkin, josta Etukortti aukeaa.

Tallenna Etukortti esimerkiksi puhelimen aloitusnäytölle tai suosikkeihin ja pysyt helposti ajan tasalla voimassa olevista eduista.

Tilaajan asiakastiedoissa on oltava tallennettuna puhelinnumero ja se pitää olla sama kuin mistä viesti lähetetään.
Jos saatte vastausviestinä ”Tilaajatarkistuksemme mukaan ette ole Länsiväylä digin tilaaja tai matkapuhelinnumeroanne ei löydy asiakasrekisteristämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme…” niin tilaajatiedoista joko puuttuu puhelinnumero tai se on väärä.

Voit lisätä puhelinnumeron kirjautumalla lehden sivuilla Mediatunnuksella ja lisäämällä sen tietoihisi oikean yläkulman kohdasta Tili > Omat tiedot tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.