Sovellus herjaa ”Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana”, mitä teen?

Ongelmaan voi olla useita ratkaisuvaihtoehtoja. 

  1. Varmista salasanan kirjoitusasu. Sovelluksiin liittyvät kirjautumisongelmat liittyvät usein väärään salasanaan. Useat mobiililaitteet muuttavat tekstikenttään syötettävän tekstin ensimmäisen kirjaimen oletuksena isoksi alkukirjaimeksi, jolloin salasana ei täsmää Mediatunnukseen määritetyn salasanan kanssa. Mikäli et muista salasanaasi tai haluat muuttaa sen, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi.
  2. Onhan sovellusversiosi päivitetty uusimpaan? Käy tarkistamassa tuorein versionumero sovelluskaupastasi.
  3. Olethan käynyt verkkoselaimen kautta kirjautumassa? Kannattaa kokeilla, että Mediatunnuksesi toimii ja digitilauksesi näkyy omissa tuotteissasi. Näköislehden pääsee lukemaan mobiililaitteissa myös selaimella. Salasanan vaihtaminen Mediatunnukseen voi myös auttaa kirjautumisongelmissa.
  4. Selaimen muistissa on vanha salasana. Pyyhi salasana kenttä tyhjäksi ja kirjoita salasana uudelleen.

Mikäli et muista salasanaasi tai haluat muuttaa sen, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi.

Mikäli salasanasi on oikea ja kirjautumisongelma ei poistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

11.6.2020