Tiedotteet

Mihin aikaan näköislehti ilmestyy sovelluksessa?

Julkaisemme lehden aamuyöllä, viimeistään klo 2.

Sovellus meni jumiin. Mitä teen?

  • Kirjaudu sovelluksesta ulos ja uudestaan sisään.
  • Tarkista, että laitteesi käyttöjärjestelmä on ajan tasalla. Se on hyvä päivittää uusimpaan.
  • Tarkista, että laitteellasi on käytössä viimeisin sovellusversio (alla ohjeistus).
  • Jos nämäkään ei auta, poista sovellus, käynnistä laite uudelleen ja lataa sitten sovellus uudelleen laitteesi sovelluskaupasta (Play Kauppa tai Apple Store)

 

Sovelluksen päivittäminen (Android)

  • Avaa Google Play Kauppa ‑sovellus
  • Napauta oikeassa yläkulmassa olevaa profiilikuvaketta
  • Valitse Ylläpidä sovelluksia ja laitteita. Hallinnoi
  • Valitse päivitettävä sovellus. Jos sovelluksesta on uusi versio, sen kohdalla lukee ”Päivitys saatavilla”
  • Napauta Päivitä


Sovelluksen päivittäminen (iOs)

  • Avaa App Store ja vieritä alalaitaan
  • Napauta Tili
  • Napauta Päivitykset
  • Napauta Päivitä sen sovelluksen vieressä, minkä haluat päivittää

Mitkä ovat sovelluksen käyttöjärjestelmävaatimukset?

Sovellukset toimivat seuraavissa käyttöjärjestelmäversioissa:

iOS: iPhone tai iPad, joissa käyttöjärjestelmänä iOS 13 tai uudempi.

Android: Yleisimmät tabletit ja puhelimet, joissa käyttöjärjestelmänä Android 8.0 tai uudempi.

Jos käyttöjärjestelmä on vanhempi versio, eikä päivitettävissä enää, onnistuu näköislehden lukeminen laitteen selaimen kautta lehden verkkosivuilta.

Windows-laitteille emme tarjoa tällä hetkellä erillisiä sovelluksia.

Sovellus herjaa ”Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana”, mitä teen?

Ongelmaan voi olla useita ratkaisuvaihtoehtoja.

  1. Varmista salasanan kirjoitusasu. Sovelluksiin liittyvät kirjautumisongelmat liittyvät usein väärään salasanaan. Useat mobiililaitteet muuttavat tekstikenttään syötettävän tekstin ensimmäisen kirjaimen oletuksena isoksi alkukirjaimeksi, jolloin salasana ei täsmää Mediatunnukseen määritetyn salasanan kanssa.
    Mikäli et muista salasanaasi tai haluat muuttaa sen, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi.
  2. Onhan sovellusversiosi päivitetty uusimpaan? Käy tarkistamassa tuorein versionumero sovelluskaupastasi (ohje kysymyksessä Sovellus meni jumiin. Mitä teen?)
  3. Olethan käynyt verkkoselaimen kautta kirjautumassa? Kannattaa kokeilla, että Mediatunnuksesi toimii ja digitilauksesi näkyy omissa tuotteissasi. Näköislehden pääsee lukemaan mobiililaitteissa myös selaimella. Salasanan vaihtaminen Mediatunnukseen voi myös auttaa kirjautumisongelmissa.
  4. Sovelluksen muistissa on vanha salasana. Pyyhi salasana kenttä tyhjäksi ja kirjoita salasana uudelleen.

Mikäli et muista salasanaasi tai haluat muuttaa sen, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi.

Mikäli salasanasi on oikea ja kirjautumisongelma ei poistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä sisältöjä sovellus sisältää?

Mobiilisovelluksella voit helposti lukea kaikkia lehden sisältöjä. Sovellus sisältää kaikki lehden verkossa julkaisemat jutut, näköislehdet sekä näköislehtiarkiston. Tilaajana käytössäsi ovat kaikki lehden sisällöt rajoituksetta. Myös ei-tilaajana voit käyttää sovelluksen maksuttomia sisältöjä.