Pieksämäen Lehden asiakaspalvelupiste on suljettu la 1.6.2024 lähtien. Vaikka asiakaspalvelupisteemme on suljettu, emme jätä sinua yksin. Olemme apunasi puhelimitse, sähköpostitse ja verkkopalvelumme kautta.
Miksi tämä tapahtuu?
Merkittävä osa asiakkaistamme suosii digitaalisia kanavia asioidessaan kanssamme. Päätöksemme perustuu pyrkimykseemme kehittää ja tehostaa palvelujamme vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita.
Kuinka voimme auttaa sinua?
Voit ottaa meihin yhteyttä monilla tavoilla, kuten puhelimitse, sähköpostitse tai verkkopalvelumme kautta. Olemme läsnä auttaaksemme sinua ja vastaamassa kaikkiin kysymyksiisi ja tarpeisiisi.
Muistathan, että asiakaspalvelumme verkkosivuilla voit hoitaa tilaukseesi ja kuluttajailmoituksiin liittyviä asioita juuri silloin kun sinulle sopii – myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Tilausten hallintaan liittyvät palvelut
Verkkopalvelussamme voit hallita tilauksiasi ja asiakastietojasi monipuolisesti. Päivittä asiakastietojasi, ilmoita jakamatta jääneestä lehdestä, muuta eräpäivääsi, tee tilauksia, osoitteenmuutoksia sekä jakelu- ja laskumuutoksia.
Lisäksi verkkopalvelusta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin, näet ajankohtaiset tiedotteet, saat lisätietoa Mediatunnuksesta sekä muista palveluistamme.
Asiointi asiakaspalvelumme verkkosivuilla toimii Mediatunnuksellasi. Mikäli sinulla ei vielä ole Mediatunnusta, katso ohjeet sen luomiseen tästä.
Kaikki asiointipalvelut löydät tämän sivuston Asiointi-valikon alta.
Ilmoituspalvelut
Tee ilmoituksesi painettuun lehteen verkossa. Ilmoituspalvelussamme voit suunnitella mm. onnittelu-, kuolin- sekä seura- ja järjestötoiminta -ilmoituksen kätevästi.
Tutustu ilmoitusvaihtoehtoihimme tästä.
Autamme sinua mielellämme. Ota yhteyttä.