Tiedotteet

Muuttuuko painettu Länsiväylä maksulliseksi?

Länsiväylän paperilehti ilmestyy keskiviikkoisin ja säilyy edelleen ilmaisena.

Sain tarjouksen tekstiviestillä, jonka lähettäjänä on Sinun Media

Sinun Media on Länsiväylän käytössä oleva tekstiviestin lähettäjätunnus. Samaa lähettäjätunnusta käyttävät kaikki Mediakonserni Keskisuomalaisen lehdet.

Näin tunnistat viestin luotettavaksi:

  • Olet ollut joskus lehtemme tilaaja ja saat kyseisen lehden tarjouksen
  • Linkki ohjaa Lansivayla.fi– tai tilaa.media.fi-alkuiseen osoitteeseen
  • Viestin lopussa on ohjeet tekstiviestimarkkinoinnista kieltäytymiseen, esimerkiksi: Jos et halua enää viestejä, lähetä ESTO numeroon 17214.

Jos epäilet viestin aitoutta, mutta haluaisit kuitenkin hyödyntää siinä esitetyn tarjouksen, suosittelemme olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme tarjouksen lunastamiseksi.

Lue lisää tästä >

Saanko uutena tilaajana tutustumisalennusta?

Uudelle tilaajalle on aika-ajoin tarjolla tutustumistarjouksia. Tee tilaus tästä!

Miten teen tilauksen?

Tutustu tuotteisiimme ja valitse itsellesi se tuote, joka sinulle parhaiten sopii. Tilauksen voit tehdä kätevästi verkossa täältä.

Miksi kannattaa valita kestotilaus?

Kestotilaus on helpoin tilaustapa eikä sinun tarvitse huolehtia tilauksen uudistamisesta. Kestotilaus on myös joustavampi; voit tehdä keskeytyksen, josta saat aikahyvityksen tilausjaksoosi. Kestotilaajana saat myös muita erilaisia rahanarvoisia etuja. Lue lisää kestotilaajan eduista täältä.

Kuinka voin päättää tilaukseni?

Askarruttaako tilauksen jatkaminen? Haluamme palvella sinua joustavasti, jotta voit jatkaa tilaamista hyvillä mielin. Katso vaihtoehtoja ja vinkkejä tilauksen perumiselle täältä.

Tilauksen voi päättää myös asiakaspalvelumme kautta henkilökohtaisella pyynnöllä. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Kestotilaus laskutetaan jaksoissa ja kätevintä on päättää kestotilaus laskutusjakson päättyessä. Jos asiakas haluaa päättää tilauksen muuhun ajankohtaan, kuin laskutusjakson loppuun, tai vaihtaa esimerkiksi tilausmuotoa, joudutaan muutostilanteessa yleensä joko palauttamaan rahaa asiakkaalle tai siirtämään sitä toiselle tilaukselle. Emme voi tehdä tätä muutoin kuin henkilökohtaisella pyynnöllä. Tarvitsemme myös tiedot mihin ja miten mahdollinen ylimääräinen tilausmaksu palautetaan.

Jos tilaus päätetään kesken tilausjakson, veloitamme jo toimitetuista tuotteista hinnastonmukaisen maksamattoman osan tai palautamme tilaajalle tilausjakson maksetusta summasta jäljelle jääneen osan. Pienin palautettava summa on 10 €, ja veloitamme 5 € suuruisen käsittelymaksun rahan palautuksesta pankkitilille.

Voinko tehdä tilauksen ulkomaille?

Digi on paras ratkaisu ulkomaille tilattaessa. Saat uutiset reaaliaikaisesti ja näköislehteen pääset käsiksi Mediatunnuksellasi missä ja milloin haluat.

Painettua lehteä ei voi tilata Suomen ulkopuolelle.

Digitilauksen näköislehti vastaa painettua lehteä ja sen voi tilata ulkomaille.

Tilaa digitilaus tästä

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Löydät asiakasnumerosi tilauslaskusta. Voit myös kysyä asiakasnumeroasi lähettämällä tekstiviestin ASIAKASNUMERO numeroon 13520 (viestin hinta 0,25 €). Voit myös pyytää asiakasnumerosi asiakaspalvelusta tämän lomakkeen kautta.

Osoitteeni muuttuu, riittääkö Postille tehty osoitteenmuutos?

Postille ja väestörekisterikeskukseen tehty osoitteenmuutos ei välity sanomalehtiin, joten uusi osoite tulee ilmoittaa myös tilaamallesi lehdelle. Tämä koskee sekä painetun lehden että digitaalisen sisällön tuotteita. Osoitemuutoksen voit tehdä kätevästi verkossa.