Tiedotteet

Sain tarjouksen tekstiviestillä, jonka lähettäjänä on Sinun Media

Sinun Media on Itä-Hämeen käytössä oleva tekstiviestin lähettäjätunnus. Samaa lähettäjätunnusta käyttävät kaikki Mediakonserni Keskisuomalaisen lehdet.

Näin tunnistat viestin luotettavaksi:

  • Olet ollut joskus lehtemme tilaaja ja saat kyseisen lehden tarjouksen
  • Linkki ohjaa Itahame.fi– tai tilaa.media.fi-alkuiseen osoitteeseen
  • Viestin lopussa on ohjeet tekstiviestimarkkinoinnista kieltäytymiseen, esimerkiksi: Jos et halua enää viestejä, lähetä ESTO numeroon 17214.

Jos epäilet viestin aitoutta, mutta haluaisit kuitenkin hyödyntää siinä esitetyn tarjouksen, suosittelemme olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme tarjouksen lunastamiseksi.

Lue lisää tästä >

Miten jakelunkeskeytys hyvitetään tilaukseeni?

Paperilehden kestotilauksen jakelunkeskeytystä hyvitetään keskeytysajalta tilausaikana siten, että seuraavan laskutusjakson alku siirtyy eteenpäin. Määräaikaisten lehtitilausten jakelunkeskeytyksiä ei hyvitetä. Verkkotuotteiden tilausta ei voi keskeyttää eikä verkkotuotteen käyttämättä jättämisestä voi saada hyvitystä.

Mikäli paperilehden tilaukseen liittyy digitaalinen lukuoikeus (yhdistelmätilaus), jää sen käyttöoikeus voimaan paperilehden jakelunkeskeytyksen ajaksi, kun keskeytys tehdään verkkopalvelun kautta. Jakelunkeskeytys siirtää seuraavan laskutusjakson alkua eteenpäin keskeytysajalla. Hyvitettävästä ajasta vähennetään kuitenkin Verkko-tuotteen normaalihintaa vastaava aika keskeytyksen pituuden perusteella. Jos yhdistelmätuotteen digitaalista lukuoikeutta ei jätetä voimaan jakelunkeskeytyksen ajaksi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin keskeytysaika hyvitetään täysimääräisenä.

Miksi verkossa julkaistu erikoislehti ei sisälly paperisen tuotteen tilaukseen?

Verkossa voidaan julkaista esimerkiksi juhlapyhien aikaan erillistä sisältöä, esimerkiksi näköislehtenä erikoislehden muodossa. Erikoislehtien julkaiseminen ja julkaisutiheys vaihtelevat lehtikohtaisesti. Verkossa julkaistut sisällöt ovat käytettävissä vain digin tilaajille, kuten muukin verkossa julkaistu maksullinen sisältö.

Saanko uutena tilaajana tutustumisalennusta?

Uudelle tilaajalle on aika-ajoin tarjolla tutustumistarjouksia. Tee tilaus tästä!

Kuinka voin vaihtaa tilaamaani tuotetta?

Jos sinulla on voimassaoleva tilaus, voi tuotteenmuutoksen tehdä pääsääntöisesti vain asiakaspalvelussa esim. lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme. Verkossa muutosta ei voi tehdä, koska haluamme varmistaa, että kaikki sujuu mallikkaasti: aiempi tilauksesi pitää lopettaa ja sopia jo mahdollisesti maksettujen maksujen siirtämisestä uuden tilauksen hyväksi.

Voinko kääntää lehden tilapäisesti toiseen osoitteeseen?

Voit tehdä tilapäisen osoitteenmuutoksen esim. lomaosoitteeseesi tai tuttavasi osoitteeseen, jolle haluaisit lehden väliaikaisesti kääntää. Tee tilapäinen osoitteenmuutos kätevästi verkossa täältä. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja pyytää muutoksen sitä kautta.

Miten teen tilauksen?

Tutustu tuotteisiimme ja valitse itsellesi se tuote, joka sinulle parhaiten sopii. Tilauksen voit tehdä kätevästi verkossa täältä.

Voinko keskeyttää tilaukseni jakelun tilapäisesti?

Jos olet kestotilaaja, voit keskeyttää paperilehden jakelun tilapäisesti, esim. loman ajaksi. Voit keskeyttää painetun lehden jakelun määräajaksi vähintään 2 päiväksi ja enintään 6 kuukaudeksi. Tilaukseen kuuluva digitaalinen lukuoikeus jää voimaan painetun lehden jakelunkeskeytyksen ajaksi. Jatkuvassa kestotilauksessa keskeytys hyvitetään tilausaikana painetun lehden osalta siirtämällä seuraavan laskutusjakson alkua eteenpäin. Määräaikaisessa tilauksessa keskeytysaikaa ei hyvitetä. Tarkemmat ehdot. Tee jakelunkeskeytys kätevästi verkossa täältä.

Pelkän verkkotuotteen sisältävää tilausta ei voi keskeyttää eikä käyttämättä jäänyttä lukuaikaa hyvitetä.

Miksi kannattaa valita kestotilaus?

Kestotilaus on helpoin tilaustapa eikä sinun tarvitse huolehtia tilauksen uudistamisesta. Kestotilaus on myös joustavampi; voit tehdä keskeytyksen, josta saat aikahyvityksen tilausjaksoosi. Kestotilaajana saat myös muita erilaisia rahanarvoisia etuja. Lue lisää kestotilaajan eduista täältä.

Kuinka voin päättää tilaukseni?

Askarruttaako tilauksen jatkaminen? Haluamme palvella sinua joustavasti, jotta voit jatkaa tilaamista hyvillä mielin. Katso vaihtoehtoja ja vinkkejä tilauksen perumiselle täältä.

Tilauksen voi päättää myös asiakaspalvelumme kautta henkilökohtaisella pyynnöllä. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Kestotilaus laskutetaan jaksoissa ja kätevintä on päättää kestotilaus laskutusjakson päättyessä. Jos asiakas haluaa päättää tilauksen muuhun ajankohtaan, kuin laskutusjakson loppuun, tai vaihtaa esimerkiksi tilausmuotoa, joudutaan muutostilanteessa yleensä joko palauttamaan rahaa asiakkaalle tai siirtämään sitä toiselle tilaukselle. Emme voi tehdä tätä muutoin kuin henkilökohtaisella pyynnöllä. Tarvitsemme myös tiedot mihin ja miten mahdollinen ylimääräinen tilausmaksu palautetaan.

Jos tilaus päätetään kesken tilausjakson, veloitamme jo toimitetuista tuotteista hinnastonmukaisen maksamattoman osan tai palautamme tilaajalle tilausjakson maksetusta summasta jäljelle jääneen osan. Pienin palautettava summa on 10 €, ja veloitamme 5 € suuruisen käsittelymaksun rahan palautuksesta pankkitilille.