Tiedotteet

Miksi verkossa julkaistu erikoislehti ei sisälly paperisen tuotteen tilaukseen?

Verkossa voidaan julkaista esimerkiksi juhlapyhien aikaan erillistä sisältöä, esimerkiksi näköislehtenä erikoislehden muodossa. Erikoislehtien julkaiseminen ja julkaisutiheys vaihtelevat lehtikohtaisesti. Verkossa julkaistut sisällöt ovat käytettävissä vain yhdistelmä – ja verkkotuotteiden tilaajille, kuten muukin verkossa julkaistu maksullinen sisältö. Mikäli tilaat tällä hetkellä vain paperilehteä, voit vaihtaa tilausmuotosi helposti yhdistelmätilaukseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tällä lomakkeella.

Saanko uutena tilaajana tutustumisalennusta?

Uudelle tilaajalle on aika-ajoin tarjolla tutustumistarjouksia. Ota yhteys asiakaspalveluumme niin tarjoamme sinulle sopivaa tilausta parhaaseen hintaan.

Kuinka voin vaihtaa tilaamaani tuotetta?

Jos sinulla on voimassaoleva tilaus, voi tuotteenmuutoksen tehdä pääsääntöisesti vain asiakaspalvelussa esim. lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme. Verkossa muutosta ei voi tehdä, koska haluamme varmistaa, että kaikki sujuu mallikkaasti: aiempi tilauksesi pitää lopettaa ja sopia jo mahdollisesti maksettujen maksujen siirtämisestä uuden tilauksen hyväksi.

Voinko kääntää lehden tilapäisesti toiseen osoitteeseen?

Voit tehdä tilapäisen osoitteenmuutoksen esim. lomaosoitteeseesi tai tuttavasi osoitteeseen, jolle haluaisit lehden väliaikaisesti kääntää. Tee tilapäinen osoitteenmuutos kätevästi verkossa täältä. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja pyytää muutoksen sitä kautta.

Miten teen tilauksen?

Tutustu tuotteisiimme ja valitse itsellesi se tuote, joka sinulle parhaiten sopii. Tilauksen voit tehdä kätevästi verkossa täältä.

Voinko keskeyttää tilaukseni jakelun tilapäisesti?

Jos olet kestotilaaja, voit keskeyttää paperilehden jakelun tilapäisesti, esim. loman ajaksi. Jos keskeytys on vähintään 2 päivää, hyvitämme sen sinulle siirtämällä seuraavan laskutusjakson alkua eteenpäin. Tee jakelunkeskeytys kätevästi verkossa täältä.

Pelkän verkkotuotteen sisältävää tilausta ei voi keskeyttää eikä käyttämättä jäänyttä lukuaikaa hyvitetä.

Miksi kannattaa valita kestotilaus?

Kestotilaus on helpoin tilaustapa. Kestotilaus tulee pidemmällä aikavälillä määräaikaista tilausta edullisemmaksi ja sinun ei tarvitse huolehtia tilauksen uudistamisesta. Kestotilaus on myös joustavampi; voit tehdä keskeytyksen, josta saat aikahyvityksen tilausjaksoosi. Kestotilaajana saat myös muita erilaisia rahanarvoisia etuja. Lue lisää kestotilaajan eduista täältä.

Kuinka voin päättää tilaukseni?

Askarruttaako tilauksen jatkaminen? Haluamme palvella sinua joustavasti, jotta voit jatkaa tilaamista hyvillä mielin. Katso vaihtoehtoja ja vinkkejä tilauksen perumiselle täältä.

Tilauksen voi päättää vain asiakaspalvelumme kautta henkilökohtaisella pyynnöllä. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Kestotilaus laskutetaan jaksoissa ja kätevintä on päättää kestotilaus laskutusjakson päättyessä. Jos asiakas haluaa päättää tilauksen muuhun ajankohtaan, kuin laskutusjakson loppuun, tai vaihtaa esimerkiksi tilausmuotoa, joudutaan muutostilanteessa yleensä joko palauttamaan rahaa asiakkaalle tai siirtämään sitä toiselle tilaukselle. Emme voi tehdä tätä muutoin kuin henkilökohtaisella pyynnöllä. Tarvitsemme myös tiedot mihin ja miten mahdollinen ylimääräinen tilausmaksu palautetaan.

Jos tilaus päätetään kesken tilausjakson, veloitamme jo toimitetuista tuotteista hinnastonmukaisen maksamattoman osan tai palautamme tilaajalle tilausjakson maksetusta summasta jäljelle jääneen osan. Pienin palautettava summa on 10 €, ja veloitamme 5 € suuruisen käsittelymaksun rahan palautuksesta pankkitilille.

Voinko tilata paperilehden ulkomaille?

Paperilehden tilaaminen ulkomaille on mahdollista. Veloitamme tilaushinnan lisäksi myös ulkomaan postimaksun. Postimaksun suuruus ulkomaille vaihtelee  3,05 -6,68 euron välillä per lehtikappale. Lisätietoa postimaksusta ja tilaamisesta ulkomaille saat oman lehtesi asiakaspalvelusta.

Ulkomaille tilattaessa kannattaa ottaa huomioon myös lehden jakelun viivästyminen. Paras vaihtoehto ulkomaille tilattessa onkin usein digitaalinen tuote.

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Löydät asiakasnumerosi tilauslaskusta. Voit myös kysyä asiakasnumeroasi lähettämällä tekstiviestin ASIAKASNUMERO numeroon 13520 (viestin hinta 0,25 €). Voit myös pyytää asiakasnumerosi asiakaspalvelusta tämän lomakkeen kautta.